رئیس کل دادگستری گیلان دستور ادامه احداث تونل شماره ۴ اتوبان رشت به قزوین را صادر کرد

15:35 - 16 آبان 1401
کد خبر: ۴۵۰۵۱۸۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان گیلان در جریان بازدید از تونل شماره ۴ قطعه ۲ در حال احداث اتوبان رشت به قزوین، گفت: بنا بر اهمیت این طرح ضروری است تا مدیران اجرایی پروژه از فردا فعالیت خود را آغاز کنند.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری استان گیلان همراه با مسئولان ارشد قضایی و مدیران اجرایی استان برای سومین بار از تونل شماره 4 قطعه ۲ در حال احداث اتوبان رشت به قزوین در رودبار بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در بازدید از تونل شماره ۴ قطعه ۲ در حال احداث اتوبان رشت به  قزوین در رودباربراتمام هرچه سریع‌ترآن تصریح کرد و گفت: تکمیل این پروژه در راستای منفعت عامه بوده و کاهش ترافیک شهری‌ را به دنبال خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان گیلان، همچنین تصریح کرد: بنا بر اهمیت این طرح و توقفی که در ادامه آن رخ داده بود ضروری است تا مدیران اجرایی پروژه از فردا فعالیت خود را آغاز کنند.

مسعود کاظمی نیز با اشاره به اینکه پرداخت معوقات و مطالبات کارگری از دغدغه های دستگاه قضایی است اظهار کرد: با توجه به وضعیت خطر آفرین و حساس این پروژه باید مطالبات ذی نفعان هر چه زودتر پرداخت شود.

معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری گیلان با بیان اینکه دولت برای اتمام این طرح ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده است، تاکید کرد: پیمانکار مکلف است سریعا مطالبات مردم را پرداخت کرده و نسبت به ادامه کار و رفع نقاط خطر آفرین با قید فوریت شروع به کار کند.

بیشتر بخوانید:

رئیس کل دادگستری گیلان: مدیران شهری باید برای تحقق حقوق مردم تلاش کنند

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *